Och den som sticker huvudet i sanden kan då fortsätta att göra det.

Blogginlägget är skrivet av Nytt Liv.

Men till skillnad från dessa som sällan eller ens aldrig har någon som helst bestämd uppfattning om nånting alls, om vad som händer i dagens samhälle och om det mesta som det skrivs om på social media, utan i stället har intagit en position som kan liknas vid en lugn spegelblank sjö där ingenting som finns under ytan är något som man tagit nån notis om, för det får väl nån annan ta hand om, så tycks därför den outtalade…

Läs hela blogginlägget här: Och den som sticker huvudet i sanden kan då fortsätta att göra det.