Blogginlägget är skrivet av Ceciliaskor .
SNART ÄR DET DAGS IGEN….. COMOSJÖN Godmorgon kära bloggvänner! Sitter här framför datorn med grus i ögonen. Vaknade klockan 04.00 av att huvudet kokade. Dessa tankar som bombarderar mig . Helt plötsligt blev det februari igen och jag måste dra på säljturne. Det är lika mycket jobb att organisera hela den praktiska biten med hem och barn som att sälja. Jag har ju dåligt samvete att jag är borta så länge men vad skall jag göra det är ju mitt…
Läs hela blogginlägget här: NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT!