Blogginlägget är skrivet av Petrusko.
Jag minns inte exakt när jag började investera hos Kameo men på ett ungefär är det 3-4 månader. Räntor tickar in på mina investeringar och det verkar inte vara någon specifik dag pengarna tickar in utan det är med start ungefär 1 månad efter att investeringen gjorts.Det verkar rimligt och jag gillar Kameo som ett komplement till min börsportfölj. Historiken med i princip obefintliga kreditförluster är lovande och jag gillar att det är raka puckar för mig som investerare och…
Läs hela blogginlägget här: Några månader med Kameo