Nackspärr en måndag.

Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.

Fy vilken dag jag vaknade med rejält ont i nacken. Kunde inte röra huvudet och tänkte att det löser sig nog. Gick upp och smärtan blev bara värre. Fick ringa vårdcentralen fick medicin utskriven som är muskelavslappnande samt citodon. Så här ligger jag nu med citodon samt muskelavslappnande. Jag har haft värmekudde på nacken hela dagen och William som är hemma med feber googlade just fram att kyla var ännu bättre. Så på min värkande nacke ligger nu ett paket…

Läs hela blogginlägget här: Nackspärr en måndag.