
Blogginlägget är skrivet av Matilda Berlin.
Efter att gårdagens AW tillbringades på Espresso House med en stor kopp te istället för på Strandvägen 1 med ett glas bubbel får jag nog göra ett konstaterande: sommaren är över. Sad but true. Det är verkligen sorgligt. För även om jag faktiskt knappt har haft någon riktig sommar (totalt 2 veckors semester under vilka jag ändå jobbade och enbart iförd bikini 3 dagar) så har sommaren 2020 varit en av dom bästa jag haft. Så nu när vi lämnar…
Läs hela blogginlägget här: My Summer Summery