
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Det är väldigt härligt att vissa flyg faktiskt utvecklat tekniken till att kunna erbjuda Wi-Fi ombord. Jag har aldrig tidigare haft det för jag flyger sällan med Norwegian men det känns som att jag från och med nu alltid kommer att göra det. Flyget gick jättebra, smidigt och rätt snabbt med lite turbulens men inget allvarligt. Jag är lite flygrädd så för mig va det jobbigt de stunderna men sen gick det ju över som sagt. Barnen är otroliga. De…
Läs hela blogginlägget här: Mot vår lägenhet