
Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.
Det här är ingen vanlig dag nej det är dags för lite Mon ami Mió Music att spelas in. Jag har här under julen skrivit låten ”Once again – I do” och vid min sida i studion har jag bästa sångerskan, nämligen våra barns mamma Eve. Det är intressant att se hur man förändras under en dag i en studio. Jag gick dit med stadiga tonsäkra steg och för att sedan vid varje omtagning känna mig allt osäkrare. Men det…
Läs hela blogginlägget här: #monamimiomusic