Mobilisera i bön

Blogginlägget är skrivet av Flammor.

Det gäller Sveriges framtid! Så här skriver Sverigebönen i sitt senaste bönebrev: ”Den unga generationen får definitivt växa upp i ett nytt Sverige som många av oss andra inte behövde växa upp i under våra tonår. En stor pandemi som brutit ut under högstadie- och gymnasietiden. När sedan pandemin börjat tappa sitt grepp så bryter det ut krig i Europa, ett krig som Europa inte fått skåda sedan andra världskriget sägs det. Sverige, det land som haft fred i nästan…

Läs hela blogginlägget här: Mobilisera i bön