
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Nämen God morgon mina bästa stjärnor! Idag hade jag en sån härlig meditation tillsammans med Josefine Dahlberg i lurarna. Hon fick mig att vakna till universums härliga energier och krafter. Jag tycker allt det här är så intressant och hjälper verkligen att skifta i ens humör. Även om jag har pms och kanske blir lite irriterad mot min familj så märker jag hur jag ändå handskas med allt på ett lättare sätt än tidigare. Lugnare, mer harmoniskt helt enkelt. …
Läs hela blogginlägget här: Mer harmoni