Mellogenrep,meet and greet och melfest preparty!



Blogginlägget är skrivet av Susjos.

 Alltså säga vad man vill om Mello, men vilken fantastisk produktion de har gjort! Missa inte öppningsnumret ikväll!Vi var alltså på plats på Friends Arena, ett stenkast från mej, igår kväll för att se genrepet. Det är också denna kvälls uppträdanden som de utländska jurygrupperna få se. Fullsatt såg det ut som, och massor av barnfamiljer såklart.Mobilerna lyste upp vid Felix nummer. Vi hade en toppenkväll, och bidragen är fantastiska att se live! Vi blev sååå tagna av Dotters framträdande. Likaså av…

Läs hela blogginlägget här: Mellogenrep,meet and greet och melfest preparty!