Många tar DNA-test idag för att släktforska. Vad är din åsikt om detta?

Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.

Jag kör en bloggutmaning i november. Vill du delta? Skriv en kommentar, och blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om. Min åsikt är att jag är väldigt sugen på att prova saken. Jag har till och med tänkt att jag borde ta och beställa. Det skulle vara roligt att se om det där med DNA-träffar funkar, samt vilka man faktiskt är släkt med. Källa

Läs hela blogginlägget här: Många tar DNA-test idag för att släktforska. Vad är din åsikt om detta?