Blogginlägget är skrivet av Angelica.
Som jag misstänkte igår så somnade jag visst på kvällen. Så en liten uppdatering kommer här istället. Tur ni har tålamod 😉 Fogarna är verkligen inte att leka med just nu, och jag måste vila kroppen mycket märker jag. Försöker göra det så gott jag kan. ♥ Det som är absolut mest obehagligt är att jag har som en stickande känsla neråt ibland. Inte alltid med ibland, känner igen detta sen tidigare, det sticker och ilar lite. Svårt att förklara,…
Läs hela blogginlägget här: Många längtar och vilken tycker ni är finast?