Blogginlägget är skrivet av Sven Tycker.
» Men inte åt allt. Så är vi då där igen. Siffernörden Sven Tycker har hittat en väljarundersökning att fundera över. Det görs en hel del sådana, så ni ska vara glada för att jag inte kommenterar varenda sådan. Men nu tar jag chansen att tycka till om resultatet av den undersökning som Sifo gör för Svenska Dagbladet och som dom publicerade i dagens tidning. Siffrorna inom () är förändringen sedan förra månadens undersökning medan siffrorna inom // är förändringen sedan…
Läs hela blogginlägget här: Man kan glädjas åt något