Man är alltid 2



Blogginlägget är skrivet av Piaw.

Jag hade Zoom-möte med kursledaren på låtskrivarkursen i måndags, vilket var otroligt givande. Vi pratade om mycket blandade saker. Vad vi tog upp var att det är bra om man är 2. När man sitter i en studio och spelar in musik själv så har man ingen att bolla med. Lika viktig som att få sin bok eller text genomläst av testläsare, lika viktigt är det att få sin musik och inspelning lyssnad på av flera öron än sina egna.…

Läs hela blogginlägget här: Man är alltid 2