
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
God morgon lördag, Trodde jag skulle vakna riktigt pigg idag men det svider enormt i ögonen. Men jag skuttade upp, tog på mig träningskläderna och smällde i mig min goda grötfrukost. Nu är jag redo för den här lördagen. Efter träningen, blir det lite läxa och lunch för att sen dra raka vägen till Ikea och shoppa lite. Wohoo! Ikväll skulle jag vilja ta en sån där “ta hand om dig” själv dag. Hårinpackning, fixa naglar, ska nog köra en…
Läs hela blogginlägget här: Lördagmorgon