Lördag idag, hur spenderar du denna dag?

Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.

Jag kör en bloggutmaning i mars. Vill du delta? Skriv en kommentar, och blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om. Bilderna är visserligen från igår, men vad gör det egentligen? Idag är det alltså lördag och den har spenderats genom en mysig frukost tillsammans med William. Vi drack varsin kopp kaffe, åt grekiskt lantbröd med bland annat ost, snackade och hade det trevligt. Sedan åkte han med sin pappa till Stora…

Läs hela blogginlägget här: Lördag idag, hur spenderar du denna dag?