Lena Philipsson

Blogginlägget är skrivet av Lennartstankar.

är på De Geerhallen ikväll.Vi är där också tittar och lyssnar.Jag har gillat henne sen hon var fjorton år slog igenom i Norrköping.                        Lev väl!  

Läs hela blogginlägget här: Lena Philipsson