Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.
Jag kör en bloggutmaning i mars. Vill du delta? Skriv en kommentar, och blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om. Jag skulle inte påstå att horoskop är något som läses regelbundet direkt. Jag kan bläddra i tidningar och slöläsa mitt horoskop någon gång per år, men det är liksom ungefär som när jag läser en död eller födelseannons, inget som fäster sig och inget jag behagar göra regelbundet. Så nej jag…
Läs hela blogginlägget här: Läser du horoskop? Samt tror du på horoskop?