Länkregn i Social media support & share group v10.

Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.

Så var det lördag och länkregn igen. Alltid lika kul inslag för oss medlemmar i Facebookgruppen Social media support & share group. Det är verkligen jättekul att vara med där. Speciellt då jag sett hur min blogg vuxit sedan dess, och alla fina människor jag fått lära känna. Men nu dags för länkregn och bloggarna som deltar denna vecka. Jessica Burman skriver om: Skaparglädje tema tv-spel Hannafialotta skriver om: En recap på februarimånadsinlägg Erinafemitasy skriver om: Försenad födelsedagsfest

Läs hela blogginlägget här: Länkregn i Social media support & share group v10.