
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Jag är så tacksam för att ha fått de här dagarna här hemma i lägenheten, att fått se detta vackra Spanien igen, vårt hem. Igår hittade vi ett mysigt ställe som hette “Mi casa su casa” som var svenskägt. Jättegoda pannkakor och halloumiburgare. Så gott. Maken är lite besviken över att åka hem och inte ha hunnit göra mer i lägenheten, alltså med inredningen. Han är sugen på att köpa ny soffa och jag är mer sugen på att slå…
Läs hela blogginlägget här: Lämnar vårt hem