Blogginlägget är skrivet av MissMadde.
Kvällen är här nu! God kväll fina läsare. Hoppas er torsdag har varit bra och att ni har fått sol hos er. Själv har man varit inne med barnen som varit vakna sen kl halv 6 för Waleria och kl 4 för Elvira. Idag fick Elvira sova middag då hon vaknade så tidigt.Waleria dosa av lite i soffan. Idag köpte gubben hörselkåpor till Waleria som hon ska ha med sig till dagis. Då hon tycker de blir jobbigt när många…
Läs hela blogginlägget här: Kvällen är kommen