Kvalitetstid i Staun

Blogginlägget är skrivet av Cat’s passions i Villa Davidsson.

Vilken helg ❣️Vilket väder ❣️Efter att ha gått med huvudvärk och värk i ögonen lite för länge, var jag hos optikern i fredags. Eftersom optikern finns i Karlskrona bjöd vi in oss till dotterns lilla familj.Vilken middag vi blev bjudna på ❣️Råbiff med tillbehör.Grillad flankstek med potatisgratäng.Pannacotta med jordgubbskouli.På lördagsförmiddagen for dottern med sambo till Stufvenäs och vi tog hand om barnbarnet.Långpromenad i det underbara vädret i Karlskrona är inte fy skam.Det tyckte inte strandskatorna heller :oBarnbarnet är ju fortfarande…

Läs hela blogginlägget här: Kvalitetstid i Staun