Kursen Frukt i norr- odling och beskärning kör vi även i år!



Blogginlägget är skrivet av GladiGrönt.

Vill du vara med är det hög tid för anmälan! Några fler anmälningar behövs för att vi ska starta, förhoppningsvis onsdag 18 mars. Kursen hålls i Örnsköldsvik. Det är så enkelt och så kul att odla egen frukt, nu när det finns många nya sorter för oss i kallt klimat. Tänk när hösten kommer och man får plocka egna läckra närodlade ekologiska frukter, provsmaka olika sorter, äta upp en del direkt, och lagra andra minst fram till jul. Få så…

Läs hela blogginlägget här: Kursen Frukt i norr- odling och beskärning kör vi även i år!