
Blogginlägget är skrivet av Helenas Hem & Trädgård.
Idag var jag på långrunda & plockade blåbärsris & mossa.Imorgon ska det snöa här så jag tänkte att det var bäst att passa på.Inte för att den kommer ligga kvar men man vet ju inte har varit med om det förr att jag inte plockat det jag behöver & haft svårt att hitta det under djupt snötäcke.Ja man lär sig med åren fniss 😆Vid växthuset har vi ett krusbär på stam i en tunna.Sorten heter ”Hinnonmäki” den gröna varianten.Det blir…
Läs hela blogginlägget här: Krusbäret "Hinnonmäki" den gröna