Blogginlägget är skrivet av Bloggsessan.
I ett mörkt rum är det perfekt Jag vet inte vad ni tycker om konstgjorda blommor, men ibland kan dom vara bra. Speciellt i mörka rum. Och speciellt på toaletten. I alla fall i mitt som inte är så ljust som andra rum. Jag älskar blommor även om jag inte är expert på dom, men jag tycker det är kul att pyssla om dom. Jag har hittat blåa hortensior på långa stänger. Jag älskar hortensior och har till och med…
Läs hela blogginlägget här: Konstgjorda blommor