Kommentarer och svar

Blogginlägget är skrivet av Boklysten.

Tänkte att det nog är lika bra att lägga ut en liten förklaring. Jag är verkligen inte speciellt bra på det här med att kommentera hos andra bokbloggare men brukar få till det så småningom. Ännu värre är det med svar på kommentarer på mina egna inlägg men jag brukar försöka ta mig i kragen lite då och då och försöka få till det.Men den närmaste månaden lär det bli ännu värre än vanligt. Efter att i 8 år haft…

Läs hela blogginlägget här: Kommentarer och svar