Kiss och bajshumor är något som…

Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.

Jag kör en bloggutmaning i januari. Vill du delta? Skriv en kommentar, och blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om. Kiss och bajs är i sig inte speciellt roligt. Men jag skrattar så tårarna rinner när folk använder sig av sådana där pruttmaskiner och går på stan med. Alltså på film och spelar in, jag skrattar så tårarna rinner åt sådant. Barnslig? Ja det är jag nog. Deltagare i januariutmaningen är:Står…

Läs hela blogginlägget här: Kiss och bajshumor är något som…