
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
Det här med inställning och tacksamhet. Så viktigt att jobba med sig själv, att jobba med sin inställning till livet, i livet. Det är avgörande för hur du kommer att kunna tacklas med olika saker i din vardag, hinder som kommer till dig i livet och ditt sätt att ta hand om de. Det är viktigt, för det avgör också hur du kommer att må när det dyker upp problem på vägen. Det är lätt att skylla på någon annan…
Läs hela blogginlägget här: Jobbar med det varje dag!