Jag ger upp

Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.

Jag vaknade tidigt i dag, väldigt tidigt faktiskt och även om det var ganska skönt i sängen så gick jag upp och då var klockan bara halvsju, så jag fick en rejäl förmiddag som jag tycker att jag använt väl. Jag har suttit vid datorn och skrivit referat från vårt årsmöte och så har jag uppdaterat SPF:s medlemsregister. Ännu kan jag inte se på hemsidan om jag gjort rätt, för uppdateringen mellan medlemsregister och hemsida tar väldigt lång tid. Mellan…

Läs hela blogginlägget här: Jag ger upp