Jag borde bli bättre på…



Blogginlägget är skrivet av Piaw.

… att laga ny mat efter nya recept. Det kan man väl säga är ett av mina mål under 2020. Jag tycker egentligen inte om att laga mat och är rätt dålig på det. Ofta blir det storkok och det är ju givetvis bra både för plånbok och för magen. Dessutom behöver man inte diska så ofta. Det vimlar av roliga och framförallt enkla recept på bla fb och nu har jag snappat upp ett om en tonfiskröra. Enkelt och…

Läs hela blogginlägget här: Jag borde bli bättre på…