#itsmybirthday

Blogginlägget är skrivet av Mon ami Mió.

Det är inte vilken dag som helst, utan min födelsedag. Nu är det inte så att jag fyller jämnt, men det känns spektakulärt ändå. Vi inleder med en vinprovning i en kyrka och beger oss därefter på lunch på en en av mina lunch-favvo-hak. Som final på kvällen så går vi på denna fantastiska restaurang och äter tills vi bågnar. Kära Zeb, Amoranda, Gillian, Ginger, Pierre & Elène – vilken dag jag fick av er = tusen tack!!! I morgon…

Läs hela blogginlägget här: #itsmybirthday