
Blogginlägget är skrivet av Piaw.
Märkligt. Jag är minst sagt förbannad. Nåja, jag vaknade tidigt, drack kaffe och läste ut en bok. När regnen upphör – av Dag Öhrlund. Ewert Truut är på gång igen. Nu med gipsad fot. Han äter Emser, röker och är som vanligt irriterad på allt som inte passar honom. Lite väl mycket för min smak. Det blir kaka på kaka och har man en gång läst att han inte gillar nåt så behöver det inte upprepas…. Människor blir mördade. En…
Läs hela blogginlägget här: Inget svar från Youtube ännu