![]()
Blogginlägget är skrivet av Aktiekemisten.
Det blir ingen mer utdelning i år från Investor. Det har nyss kommunicerats från bolaget och vi nöja oss med den utdelning det blev i juni i år på 9 kr/aktie.Läs artikel: Klicka här
Läs hela blogginlägget här: Ingen mer utdelning i år från Investor