Hur blir det med julklapparna nu då?



Blogginlägget är skrivet av Piaw.

Kommer vi att springa runt på stan och handla som vanligt eller beställer vi via nätet? Eller tar vi oss i kragen och minskar ner på det onödiga handlandet? Jag köper inga julklappar mer än till mig själv så det är ok för min del. I år bör jag investera i ett par nya löparskor. Dom nuvarande har hängt med snart 200 mil! Jag handlar nästan alla kläder via nätet idag. Det är sällan jag besöker en butik. Vet man…

Läs hela blogginlägget här: Hur blir det med julklapparna nu då?