
Blogginlägget är skrivet av Faldarello – Häst & mammaliv.
Min bästis (Ärligt stulen bild av Kattis, tack!) Titt så fin bild jag fick här om dagen. LillyMaria har köpt en alldeles egen grimma till G som hon använder på honom när hon är där och hälsar på. Man minns själv hur viktigt och roligt sånt var när man var liten! (och fortfarande är, haha) Igår kväll red vi ut på en ca timmes uteritt i sällskap med Fanny och Paul. Samma sällskap får vi ikväll då det vankas hoppning…
Läs hela blogginlägget här: Hovslagare, skrivbordsleverans och träningsdags