
Blogginlägget är skrivet av Faldarello – Häst & mammaliv.
Två bilder från sista övningen. Kvicka fötter behöver vi jobba på! Nu känns det som vi fått en energikick till att göra ytterligare ett ryck här hemma igen. En intensiv sensommar med köket och tomten har gjort att vi hämtat andan lite vad gäller hemmafix. Bara småsaker har blivit gjorda såsom t.ex. fix av värmepumpen på övervåningen (klantar som installerat), insynsskydd till badrummet nere och lite belysning här och där. Projekt som nu dragit igång är ett hemmakontor och färdigställande…
Läs hela blogginlägget här: Hemmaprojekt, hoppträning och v. 47