Hemmafix, utsålda shower & fantastiska Fans!

Blogginlägget är skrivet av Pernilla Wahlgren.

Hej vänner!  I dag skiner inte solen i Stockholm, men det gjorde den när jag landade på Arlanda!  Home sweet Home!  Lika mycket som jag älskar att resa – älskar jag att komma hem till mitt lilla gröna hus…! Älskar att sitta i mitt kök, titta ut över vattnet och fika.   Själv – eller tillsammans med vänner och familj! Susanne kom över på fika, och lite ”byggjobb” – då hon hade varit på Ikea och införskaffat ett nytt handfat…

Läs hela blogginlägget här: Hemmafix, utsålda shower & fantastiska Fans!