Hemmabad och lösgympa



Blogginlägget är skrivet av Faldarello – Häst & mammaliv.

Arwin plaskar gärna och glatt i vattnet! Vi som sett fram emot Arwins simkursstart, och så sumpade vi det. Vid midnatt skulle jag ställa väckaren och frågade bara i förbifarten A om det var något särskilt man behövde ha med sig såhär första kurstillfället. (A har skött anmälan och fått all info till sin mail) Han kikade då lite snabbt och såg då att vi, senast dagen innan, skulle ha hämtat ut passerbanden för att ens komma in och få…

Läs hela blogginlägget här: Hemmabad och lösgympa