
Blogginlägget är skrivet av Boklysten.
Jag hade planerat hinna göra mer under veckan än vad det sen blev så nu får jag försöka ta igen lite i helgen, och då både när det gäller läsningen och recensionsskrivandet. Jag har sovit ordentligt under fredagen och vi har inga planer på att åka iväg någonstans så den här helgen är det ju verkligen läge att komma ikapp med ett och annat. I och för sig så ha5r det ju inte varit en katastrof att jag inte lyckats…
Läs hela blogginlägget här: Helgläsning vecka 10