
Blogginlägget är skrivet av Mias bokhörna.
Jag försöker blogga lite mer och även kommentera på andras bloggar, men tyvärr är det läsningen som jag gillar mest just nu. Så jag har massa recensioner att skriva, men det får komma sen. Just nu när världen är ett sådant kaos, tycker jag det är skönt att fly in i en bok för en stund.Vad gillar du att läsa för genre när du vill fly undan denna värld?😃Bonusfråga: När jag läser tycker jag det är gott att smaska på…
Läs hela blogginlägget här: Helgfrågan v. 46