Har din ekonomi påverkats av covid19?

Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.

Jag kör en bloggutmaning i november. Vill du delta? Skriv en kommentar, och blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om. Jo det har den, eftersom man ska vara hemma med minsta symptom och jag jobbar inom skolan så blir man hemma ganska mycket. Jag har ju astma och allergi, det gör att jag alltid går med en kronisk nedsättning i lungorna. Källa

Läs hela blogginlägget här: Har din ekonomi påverkats av covid19?