Grillat är alltid godast.

Blogginlägget är skrivet av Orsakullan som blev mamma vid 20.

Inlägget är i samarbete med Gogrilla.se Nog kan man reagera lite smått när man ser rubriken så här i januari? Grillat det hör väl ändå sommaren till? Eller åtminstone våren? Ja visserligen men i ett väder som påminner mer om april än januari kan man lika väl börja prata om den kommande grillsäsongen. Själv älskar jag att äta grillat och så gör sonen med, vi brukar åka ut till sonens pappa sommartid och grilla tillsammans och det är någon speciellt…

Läs hela blogginlägget här: Grillat är alltid godast.