Grattis Stepler 1 år

Blogginlägget är skrivet av Netti Starby.

Igår fyllde min app Stepler 1 år! Det är min app som gör mig mer taggad på att promenera. Tänk att det redan har gått ett år och kommer självklart fortsätta med appen. Ni som inte vet vad det är för någon app så ska jag berätta lite närmare om den. ” Tillägger att det här är inget samarbete utan vill bara lyfta syftet med appen. Som uppmuntrar dig att promenera mera och vilket är väldigt bra för din hälsa…

Läs hela blogginlägget här: Grattis Stepler 1 år