Blogginlägget är skrivet av Anita Birgitta Lindholm.
Det skulle vara jättebra om vi hade golvvärme i vårt lilla torp. Våra golv är väldigt kalla under vinter året. Därför har vi ett flertal mattor på golvet för att det inte ska bli så kallt. Om vi nångång ska lägga om golven då kommer vi troligtvis vilja ha golvvärme. Kalla golv får vi på grund av att vi har torpargrund även kallad krypgrund. På sommaren är dom inte kalla men på vintern får man gå antingen med tjocka strumpor…
Läs hela blogginlägget här: Golvvärme för en skön och behaglig värme