
Blogginlägget är skrivet av Lennartstankar.
unnade vi oss under gårdagens stavgång.Fina bakverk.Hit går jag på mornarna vid 7 o köper frukostbröd.Då har jag sett godiset som vi nu skulle prova.Verkar som de är mycket för bakverk här.Lev väl!
Läs hela blogginlägget här: Gokaffe