
Blogginlägget är skrivet av Indiana.
En dag som denna då alla är hemma men bara av säkerhetsskäl så blir man lite rastlöst. Febern är ju borta och energin är typ tillbaka. Storasyster är hemma för att avvakta och inte riskera att skicka tillbaka henne till skolan och kanske smittar ner andra. Så vad ska vi göra, jo vi gör det som är bland det mysigaste för oss. Vi bakade muffins..Vi älskar muffins, vi älskar att baka och det går så smidigt och snabbt. Ni…
Läs hela blogginlägget här: Goda muffins