God morgon på er alla



Blogginlägget är skrivet av MissMadde.

God morgon fina läsare. Idag är de en ny vecka och måndag. Så skönt att sitta här på skolan och äta min kanelbulle Idag fortsätter lektionerna med hälsopedagogiken. Är så peppad för vår prov om 1 vecka haha. Är de ens normalt? Jag tror att vi alla ser fram emot olika saker. Idag blir de till att plugga plugga plugg. Speciellt på Sociala begrepp då de är ett stort område och många saker. Tex att dela in Vård och Omsorg.…

Läs hela blogginlägget här: God morgon på er alla