
Blogginlägget är skrivet av MissMadde.
God morgon fredag! Idag är fredagen här och jag ska plugga en massa. De blir även att ringa för att se om läkaren kan kolla Waleria. Men idag ska vi även betala räkningar med mera. Kanske någon fint till The sims men vet inte. Hade behövt nya jeans men vet inte om jag orkar åka in till stan efter den stora ångest attacken i affären igår. Så vi får väl se. Vill jo passa på att använda HM´s rea upp…
Läs hela blogginlägget här: God Morgon fredag