God kväll du fina



Blogginlägget är skrivet av Madde.

God kväll du fina Jag hoppas att din dag har varit bra. I kvällens blogg tänkte jag ta upp det jag skrev om innan. Alltså skolan och jobb samt Varför! God kväll du fina Varför gör jag både? När jag började plugga så kände jag att jag måste göra något med allt det jag lär mig. Jag kände att för varje lektion så blev de tungt för mig och jag hade svårare att fokusera samt min ångest höjde markant varje…

Läs hela blogginlägget här: God kväll du fina