Glad måndag 27 januari

Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.

Bloggvännen Carita tycker att vi ska förgylla måndagarna med en bild och alla som har lust till det kan vara med. Vårblommor igår, julblommor i dag! De här julstjärnorna gläder mig, för de håller sig så fina.Det är en mulen måndag och för en stund sedan, när jag var ute och städade i förrådet kom det en regnskur. Bosse var här i förra veckan och lastade på lite saker som jag ville har forslade till återvinningen och nu var det…

Läs hela blogginlägget här: Glad måndag 27 januari