Blogginlägget är skrivet av Sista försöket.
Bloggvännen Carita tycker att vi ska förgylla måndagarna med en bild och alla som har lust till det kan vara med. Vårblommor igår, julblommor i dag! De här julstjärnorna gläder mig, för de håller sig så fina.Det är en mulen måndag och för en stund sedan, när jag var ute och städade i förrådet kom det en regnskur. Bosse var här i förra veckan och lastade på lite saker som jag ville har forslade till återvinningen och nu var det…
Läs hela blogginlägget här: Glad måndag 27 januari